01.05.2024 | Svátek má Svátek práce | Zítra Zikmund

Seznam knih

Jak stvořit pecku na trhu

Seznam knih | čtenářský deník – autoři, knihy, literární díla, …

04.09.2013 Publikoval(a)  
Kategorie Jota

jak stvoritProč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? Proč se některé klipy a články na internetu šíří bleskovou rychlostí, kdežto jiné zapadnou?
Výrobky, myšlenky a vzorce chování, o kterých si lidé povídají, se uchytí lépe než ty ostatní. Informace šířená od úst k ústům a mezi známými je zkrátka účinnější než plánovitá reklamní kampaň.   Umíte o svém produktu vyslat takovou informaci, aby se šířila řetězovou reakcí? Jonah Berger vám ukáže, jak na to. Nezáleží na tom, jestli provozujete malou restauraci, řídíte velkou firmu nebo poprvé kandidujete do místního zastupitelstva. Existují univerzální tipy, které z vašeho zboží nebo myšlenky udělají žhavý módní trend.   V knize Jak stvořit pecku na trhu vás Berger seznámí s výsledky vlastního výzkumu. Užasnete třeba nad tím, jaké množství informací si sdělíme po internetu a jaké jinými cestami. Knihu doporučují autoři bestsellerů jako Dan Ariely a Daniel Gilbert, byla vydána už v devíti zemích a pro toho, kdo chce prosadit své plány a nápady, je přímo povinnou četbou.
Jonah Berger je vysokoškolský profesor a asistent na katedře marketingu fakulty Wharton School na Pensylvánské univerzitě. Výsledky svých výzkumů publikoval v prestižních akademických časopisech. Z jeho prací citoval vlivný newyorský deník The New York Times, mezinárodní zpravodaj The Wall Street Journal, špičkový odborný časopis Science, časopis Harvardské univerzity Harvard Business Review a mnohá další média. Bergerovy práce zaujaly přední místo i v časopise The New York Times v rubrice „Year in Ideas“ (Rok v myšlenkách). Za svou činnost získal řadu ocenění jak ve vědecké, tak i v pedagogické oblasti. Žije ve Philadelphii.
 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *